Misja placówki
POLITYKA JAKOŚCI
Maltańskiego Centrum Pomocy pw. bł. Gerarda Fundacji Polskich Kawalerów Maltańskich
w Warszawie „Pomoc Maltańska” Oddział w Barczewie
W celu zapewnienia realizacji celów i zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Maltańskiego Centrum Pomocy pw. bł. Gerarda Fundacji Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie „Pomoc Maltańska” w Barczewie, nadrzędnym celem ustanowionej polityki jest świadczenie całodobowych, profesjonalnych świadczeń zdrowotnych obejmujących swoim zakresem pielęgnację i rehabilitację pacjentów niewymagających hospitalizacji oraz zapewnienie im produktów leczniczych i wyrobów medycznych, pomieszczeń i wyżywienia odpowiednich do stanu zdrowia, jak również otoczenie opieką paliatywną chorych i ich rodziny.
Tak więc, celem Centrum jest niesienie pomocy człowiekowi choremu, pomoc w odzyskaniu sprawności oraz zapewnienie warunków do godnego umierania.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
*orientację na pacjenta i jego rodzinę oraz zaspokojenie jego wymagań, oczekiwań w realizacji
procedur medycznych;
*wysoką jakość usług i świadczeń medycznych;
*zapewnienie odpowiedniego sprzętu do realizacji usług;
*odpowiedni dobór personelu udzielającego świadczeń zdrowotnych posiadający wymagane
kwalifikacje;
*wdrożenie nowoczesnych metod pracy;
*podział uprawnień, zadań i odpowiedzialności;
*przestrzeganie zasad etyki zawodowej;
*doskonalenie komunikacji wewnętrznej;
*wzmocnienie poczucia identyfikacji z Centrum wszystkich pracowników i osób działających w ich
imieniu;
*ciągłe doskonalenie i realizację ustanowionych celów,
*rozwijanie nowych usług w zależności od potrzeb naszych pacjentów,
*podejmowanie współpracy z innymi krajowymi i zagranicznymi ośrodkami i instytucjami w zakresie
wymiany doświadczeń i umiejętności.
Mając na uwadze powyższe przyjęliśmy następującą misję:
„Tam, gdzie jest nadzieja i cierpienie, tam i my jesteśmy …”
Jako Dyrektor Maltańskiego Centrum Pomocy pw. bł. Gerarda Fundacji Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie „Pomoc Maltańska” Oddział w Barczewie zobowiązuję siebie i wszystkich jego pracowników do ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością, poprzez ciągłe doskonalenie i realizacje ustanowionych celów.
Edyta Skolmowska